Moreenimedia kysyi tamperelaisilta nuorilta aikuisilta heidän ostopäätöksistään. Kaikki gallupiin vastanneet kertoivat haluavansa lähtökohtaisesti suosia kotimaisia tuotteita ja palveluita aina kun se on mahdollista. Ostopäätöksiin vaikuttavat kuitenkin kotimaisuuden lisäksi sekä hinta- että ilmastoasiat.
– Näin opiskelijana hinta vaikuttaa kaikissa ostopäätöksissä, mutta onneksi kotimaiset tuotteet ovat usein myös opiskelijoiden saatavilla, Camilla Eskeli toteaa.
![](https://moreenimedia.fi/wp-content/uploads/2019/10/Gallup_jaanakallioniemi_4.jpg)
![](https://moreenimedia.fi/wp-content/uploads/2019/10/Gallup_jaanakallioniemi_1.jpg)
![](https://moreenimedia.fi/wp-content/uploads/2019/10/gallup_jaanakallioniemi_5.jpg)
Mikä on suomalaisille merkittävin syy tukea kotimaisia tuotteita ja palveluita? Lue uutinen täältä.
Podcast: Embed