Ilmiöt Koukussa kyttäämiseen: tositelevisiossa yhdistyvät kaupallinen kannattavuus sekä tunteisiin vetoavat elementit
Ilmiöt Journalismille jokainen voi olla asiantuntija, opiskelematta päivääkään – Tutkijat ehdottavat ratkaisuja tasapuolisuusharhaan
Ilmiöt Sosiaalisen median epärealistiset sisällöt vaikuttavat niin julkaisijaan kuin kuluttajaankin – Täydelliset julkaisut luovat vääriä mielikuvia ja aiheuttavat ahdistusta
Ilmiöt Sosiaalisessa mediassa pinta kiiltää ja todellisuus peittyy filttereiden alle – ”Harvemmin someen tulee laitettua mitään pyykkipäivästä”
Ilmiöt Twitterillä on valtavia mahdollisuuksia viestintäalustana – Kuka tahansa voi pyrkiä vaikuttamaan ilman isoja vaalibudjetteja
Ilmiöt ”Aika paljon meillä löytyy vielä ikävyydellä mässäilevää mediaa” – Ohikulkijat kertoivat mielipiteensä median tavasta uutisoida rikoksista
Mielipiteet Pauliina Korhosen analyysi: Työelämän muutoksen keskellä joutuvat kamppailemaan niin opiskelijat kuin korkeakoulutkin
Ihmiset “Pystyn toteuttamaan kaikkia unelmiani yrittäjyyden kautta” – Aleksi Kauppiselle todellisuus näyttäytyy virtuaalilasien läpi